Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Įmonės finansinė analizė: bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė "Liftų servisas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės finansinė analizė: bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė "Liftų servisas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės situacijos analizė. Įmonės mikroaplinkos analizė. Rinkos segmentavimas. Tiekėjai. Makroaplinkos analizė. SWOT. Tikslų nustatymas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Nuo ko priklauso verslo sėkmė? veiksnių, lemiančių verslo sėkmę yra daug.
Vienas iš svarbiausių – įmonės valdymas. Kaip geriausia panaudoti turimas lėšas, medžiagas, energiją, informaciją, žmones? Ar derinami veiksmai? Kaip kontroliuojami rezultatai? Kokie būtų nesėkmės padariniai? Tik atsakius į šiuos klausimus, galima tikėtis ilgalaikės ir tikros sėkmės. Brangstančios medžiagos, sudėtinga technologija, besikeičiantys pirkėjų poreikiai – visa tai verčia būti itin atidžiais, planuojant ir plečiant gamybą, diegiant naujus gaminius ir paslaugas.
Marketingas (angliškai "market" – rinka) – įmonių organizavimo ir valdymo sistema, kuri orientuoja visą įmonės veiklą į rinkoje vykstančius procesus.
Šiuo atveju marketingas yra mąstymo būdas, veiklos filosofija, orientuota į rinką ir skirta jos poreikiam tenkinti. Remiantis marketingo koncepcija, visa įmonių veikla orientuojama į, mūsų atveju, paslaugų teikimą. Tai aktyvi strateginio valdymo koncepcija, paremta visapusiškais rinkos tyrinėjimais, jos įtakos įmonių veiklai nustatymu. Jos aukščiausia forma yra marketingas. Marketingui būdinga:
– orientacija į rinką, kai priimant kiekvieną sprendimą žiūrima, kokią įtaką tam turi ar turės rinka;
– situacijos valdymas, kai sprendimas yra sąlygojamas ne tvirtai nusistovėjusių sąlygų, bet rinkoje besikeičiančios situacijos. Situacijos valdymui būdingas didelis variantiškumas ir dinamizmas;
– aktyvaus poveikio strategija, paremta ne tik pasyviu rinkos tyrimu, bet ir aktyviu jos keitimu, naudojant reklamą, kontroliuojant tam tikras jos sritis-fragmentus, veikiant vyriausybę;
– veiklos sėkmės vertinimas pelnu, formuojamu ne tik vidinių, bet ir išorinių veiksnių;
– ilgalaikės komercinės sėkmės, lyderio pozicijų siekimas.
Darbo tikslas – išanalizavus esamą UAB "Liftų servisas" situaciją, suformuoti įmonės marketingo strategiją ir numatyti strategijos vykdymo kontrolę.
Marketingo veiklai svarbūs visų interesai – ir pirkėjų, ir pardavėjų, ir gamintojų, tačiau šie interesai ir tikslai gali būti labai skirtingi. Svarbiausias kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Siekiant šio tikslo ir formuojami konkretūs marketingo uždaviniai. Numatytiems tikslams pasiekti įmonėje sudaromas marketingo planas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2004-11-30
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis78.04 KB
AutoriusVytautas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones finansine analize bendra Lietuvos ir Vokietijos imone Liftu servisas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2004-12-02 IP: 0.0.0.0
    arthur sako

    gal ir nieko

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą