Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Gamybinės praktikos ataskaita: kavinė-baras UAB "Pavadinimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybinės praktikos ataskaita: kavinė-baras UAB "Pavadinimas"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

UAB "Pavadinimas". Įvadas. Įmonės veiklos analizė. Įmonės valdymas. Darbo santykiai. Konkurencija. Įmonės ryšiai su išorinė aplinka. Įmonės teisinė aplinka. Įmonės ekonominė ir socialinė aplinka. Išvados.

Ištrauka

Praktikos darbo tikslas yra susipažinti su įmonės veikla, jos pobūdžiu, bei pritaikyti Vilniaus Universitete pritaikytas teorines žinias.
Pasirinkta UAB "Pavadinimas"– naujai atsidariusi bendrovė, kurios pagrindinė veikla yra kavinės- baro darbo organizavimas ir jo veiklos koordinavimas. Kavinė – baras tik pradėjusi veiklą pasižymi ypatingai gera gaminių kokybe ir puikiu aptarnavimu, todėl nors ir esant gana didelei konkurencijai lankytojų skaičius auga kasdien.
Šiame darbe aprašomi pagrindiniai praktinio (finansinio) darbo principai UAB "Pavadinimas". Čia nepateikiama tiksli finansinė informacija, o parodomas tik pats įmonės veikimo principas. Nepaisant to, ši informacija neturėtų būti viešai platinama.

UAB "Pavadinimas"įregistruota 19XX metais XX XXd. Pagrindinis bendrovės akcininkas yra fizinis asmuo.
UAB "Pavadinimas"adresas: XXX gatve , miestas.
UAB "Pavadinimas"direktorius Jonas Jonaitis.
UAB "Pavadinimas"veiklos pobūdis: komercinis, gamybinis, paslaugos.
Pagrindinė UAB "Pavadinimas"veikla yra kavinės-baro veikla išnuomuotose patalpose.

Vidinė verslo aplinka – tai veiksniai tiesiogiai susiję su verslininko galimybėmis, tai yra vartotojai, tarpininkai, konkurentai, darbo ištekliai ir pan. Kiekvienas vartotojas skiriasi savo skoniu charakteriu norais ir įpročiais. UAB "Pavadinimas"pradėjo savo veikla tiesiogiai neišanalizavus potencialių vartotojų poreikius. Tik išanalizavus vartotojo porekius galima pateikti jam tai, ko jis nori, ką gali įvertinti ir ką gali apmokėti.
Žinoma, kad UAB "Pavadinimas"savo veiklą pradėjo nuostolingai. Įmonės kainų politika bei rėmimo politika buvo sudaryta remiantis kitų barų ar kavinių, kainų politika. Tačiau jos netiko UAB "Pavadinimas"valdomai kavinei, nes nebuvo atsižvelgta kas nulemia vartotojo pasirinkimas: kaina kokybė tiekimo terminai, aptarnavimas, asmeniniai kontaktai, politiniai įsitikinimai.
Kitas vidinys verslo aplinkos veiksnys – konkurentai. Konkurentai šiai įmonei yra labai svarbus veiksnys. UAB "Bazilikui" pagrindinė konkurencija vyksta tik dėl vartotojo bei dėl darbo išteklių. Labai aukštas konkurencijos lygis yra dėl vartotojų. Konkurentai yra jau seniai įsitvirtinę rinkoje, turi pastovius klientus ir nusistovėjusią kainų politiką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-11
DalykasFinansų praktikos ataskaita
KategorijaFinansai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis14.14 KB
AutoriusBeata
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai1999 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita kavineje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą