Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Įmonės finansų strategijos parengimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės finansų strategijos parengimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758
Aprašymas

Įmonės n analizė. Trumpa įmonės n charakteristika. Įmonės finansinės atskaitomybės analizė. Įmonės balanso vertikali ir horizontali analizė. Įmonės n pelno (nuostolio) ataskaitos. Vertikali ir horizontali analizė. Įmonės n finansinių – santykinių rodiklių analizė. Įmonės n SWOT analizė. Finansinė įmonės n būklė. Vadyba ir personalas. Produkcija. Klientai. Įmonės n įvaizdis rinkoje. Darbo priemonių technologinės galimybės. Įmonės n analizės apibendrinimas ir išvados. Įmonės strateginių tikslų formulavimas. Alternatyvių strategijų formavimas. Strategijų finansinis įvertinimas. Strategijų rizikos įvertinimas. Optimalios strategijos atranka. Išvados ir komentarai.

Ištrauka

Šiame kursiniame darbe atkiekamas pasirinktos įmonės N, užsiimančios minkštų baldų, jų dalių ir čiužinių gamyba, finansų strategijų parengimas ir optimalios iš jų atranka.
Darbe atliekama įmonės pastarųjų triejų metų veiklos finansinės atskaitomybės analizė. Taip pat darbe pateikiama nagrinėjamos įmonės stipriųjų, silpnųjų pusių bei įmonę supančios aplinkos galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Pateikiamas analizės apibendrinimas ir išvados.
Remiantis įmonės finansinės atskaitomybės analizės apibendrinimu ir išvadomis, atliekamas strateginių tikslų formavimas.
Naudojantis suformuluotais strateginiais tikslais, formuojamos alternatyvios strategijos bei atliekamas jų finansinis įvertinimas.
Taip pat šiame darbe atliekamas strategijų rizikos įvertinimas bei optimalios strategijos atranka.
Kursinio darbo pabaigoje pateikiamos galutinės išvados ir komentarai iš viso darbo.

Įmonė N buvo įsteigta 1991 m. sausio mėn. Alytaus rajone, Radžiūnų kaime. Įmonės veiklos pobūdis išliko nepakitęs nuo įmonės įkūrimo pradžios – minkštų baldų ir čiūžinių gamyba. Įmonė specializuojasi medžiagų pramonės tiekime. Gamybai yra naudojamos tik aukščiausios kokybės ekologiškai švarios medžiagos, turinčios kokybės sertifikatus. 2002 m. pabaigoje bendrovė turėjo įsteigtus baldų salonus Alytuje, Kaune ir Rygoje, vidutiniškai 35 % produkcijos kasmet eksportuojama į kaimynines šalis.
Įmonės produkcijos asortimentas yra gana platus. Produkciją galima suskirstyti į tokias pagrindines rūšis:
svetainės komplektus;
sofas – lovas;
lovas;
fotelius;
minkštasuolius;
čiužinius;
atskiras baldų dalis;
kitą produkciją.
Kita produkcija – tai medžiagų pardavimai, kurie sudaro vidutiniškai 5 %. visų pardavimo apimčių, litais. Įmonė užsiima kita veikla - kėdžių perpardavimu, iš kurios gautos pajamos sudaro vidutiniškai 2,5 % pajamų.
Įmonė N prekių pateikimą vartotojams organizuoja per du pagrindinius kanalus:
tiesioginį, t.y. produkcijos pardavimą galutiniams vartotojams;
netiesioginį – per tarpininkus:
prekybines įmones;
eksportuojančias įmones.
Įmonė savo veikloje dažniausiai naudoja tiesioginį pateikimo kanalą, leidžiantį užmegzti glaudžius santykius su galutiniu vartotoju, greitai reaguoti į besikeičiančius jo poreikius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-22
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis68 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis790.16 KB
AutoriusGina
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas6
Mokytojas/Dėstytojasdokt. R. Krušinskas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones finansu strategijos parengimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 68 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • dokt. R. Krušinskas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą