Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Statistinių duomenų apie įmonę rinkimas, sisteminimas ir analizė: UAB "Čilija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Statistinių duomenų apie įmonę rinkimas, sisteminimas ir analizė: UAB "Čilija"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

UAB "Čilija" pristatymas. Lietuvos statistikos departamento duomenų analizė. Statistinių duomenų apie UAB "Čilija" analizė. Dinamikos santykiniai dydžiai. Ekstrapoliacija. Išvados.

Ištrauka

Uždaroji akcinė bendrovė "ČILIJA" yra visuomeninio maitinimo įmonė, jungianti 30 viešojo maitinimo taškų, tame tarpe picerijas "ČILI PICA", "ČILI KAIMAS" restoranus, "ČILI KINIJA" restoranus, "Čili Kava" kavines,bei kt.. Įmonei taip pat priklauso aštuonios "ČILI PICA" picerijos Latvijoje.
Svarbi UAB "ČILIJA" veiklos sritis yra maisto pristatymo į namus paslaugos. Šias paslaugas UAB "ČILIJA" teikia nuo picerijų veiklos pradžios. Dabar į namus galima užsisakyti "ČILI PICA", "ČILI KAIMAS" ir "ČILI KINIJA" patiekalus. Maistą į namus pristato daugiau nei 30 kurjerių. UAB "ČILIJA" maistą į namus pristato bene greičiausiai, o šią veiklą koordinuoja modernus skambučių centras, aprūpintas naujausiomis technologijomis. Rinkai pristatytas trumpasis maisto užsakymo numeris 1822 leidžia patogiai ir greitai užsisakyti viso į namus pristatomo "Čili" maisto visoje Lietuvoje, standartiniais skambučių įkainiais.
Įmonė nuolatos stengiasi tobulinti aptarnavimo kokybę, patiekalų gamybos procesus bei kokybę. Picerijos "ČILI PICA" yra orientuotos į greito maitinimo įstaigų profilį, tačiau tik pagal aptarnavimą, nes patiekalai ruošiami ir patiekiami tik gavus kliento užsakymą.
UAB "ČILIJA" yra maitinimo paslaugų lyderė Lietuvoje. Ji vienintelė viešojo maitinimo įmonė įtraukta į Lietuvos didžiausių verslo įmonių sąrašą, kurį skelbia "Verslo žinios".
2004 m. gegužę atlikta sociologinių tyrimų kompanijos "TNS gallup" apklausa parodė, kad beveik kas antras vilnietis lankosi "Čili" tinklo restoranuose. Be to, kas trečias sostinės viešojo maitinimo įstaigų lankytojas dažniausiai pasirenka "Čili Pica" picerijas, kurios savo populiarumu stipriai lenkia visus konkurentus. Artimiausio varžovo maitinimo įstaigas pirmuoju prioritetu renkasi tik kas 20 vilnietis. Kartu apklausa parodė, kad užsakančių maistą į namus ir į darbą dažniausiai naudojasi "Čili" tinklo paslaugomis.
"ČILI" – tai kokybiško maisto, gero aptarnavimo bei malonaus laisvalaikio ženklas. "Čili" tinklas per dieną aptarnauja daugiau nei 25 000 klientų.
"ČILI PICA" - tai daugiau negu tik gardus valgis. Daugeliui ji tapo tiesiog gyvenimo dalimi. "ČILI PICA" - puiki vieta ne tik pusryčiauti, pietauti ar vakarieniauti, bet ir maloniai praleisti laiką su draugais, kolegomis ar artimaisiais. "ČILI PICA" picerijų tinklas Lietuvoje per dieną vidutiniškai aptarnauja 16 000 svečių bei kelis šimtus, užsakančių maistą į namus ar biurą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-04
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis59.38 KB
AutoriusEgis
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Statistiniu duomenu apie imone rinkima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą