Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Elektroninė bankininkystė (5)
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Elektroninė bankininkystė (5)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Smulkaus ir vidutinio verslo administravimo specializacijos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninio verslo koncepcija. Elektroninių paslaugų sistema. Elektroninės bankininkystės raida Lietuvoje. Pokyčiai pinigų apytakos sistemoje. Elektroninės bankininkystės paplitimas tarp Lietuvos bankų. Elektroninės bankininkystės privalumai ir trūkumai lyginant su tradicine bankininkyste. Elektroninės bankininkystės privalumai lyginant su tradicine bankininkyste. Elektroninės bankininkystės trūkumai lyginant su tradicine bankininkyste. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Informacinių technologijų progresas – svarbus faktorius, kuris keičia ne tik bankų strategijas, bet ir skatina bankinių sistemų evoliuciją.
Bankai, reaguodami į išorinę aplinką ir joje vykstančius pokyčius, atitinkamai transformuoja savo veiklą, keičia organizacines struktūras, kuria ir diegia naujus produktus bei paslaugas, plečia rinkas. Pilna, savalaikė ir tiksli informacija suteikia galimybes naudoti analitines priemones perspektyvių sričių paieškai, esamų paslaugų kokybės gerinimui, sąnaudų mažinimui, labiausiai pelningų finansinių instrumentų ir operacijų išskyrimui taip pat bendram strateginiam planavimui. Dažnai informacijos technologijų panaudojimas leidžia nustatyti būdus, kuriais gali būti vykdomos verslo operacijos, kartu užimdamos tarpinę padėtį tarp kliento ir banko. Šio proceso pasekmė – elektroninės bankininkystės sistemos (EBS) atsiradimas ir išplėtojimas.
Elektroninės bankininkystės sistema – viena iš elektroninio verslo šakų. Tačiau elektroninėje bankininkystės sistemoje vis dar lieka neišspręstos vartotojų teisių, elektroninių procedūrų autentiškumo bei vientisumo, rizikų išvengiamumo bei saugumo problemos.
Elektroninė bankininkystė pasaulyje plėtojasi labai sparčiai. Lietuvoje jos paslaugos pradėtos teikti visai neseniai (pirmasis 2000 m. balandžio mėn. tai padarė "Snoro" bankas). Bankams elektroninė bankininkystė leidžia plėsti veiklą, rinkas, siūlyti klientams naujų produktų ir paslaugų, stiprinti užimamą konkurencinę padėtį. Plėtojant šią veiklos sritį, didėja visos bankų sistemos efektyvumas, mažėja sandorių sudarymo sąnaudos. Klientams siūlomas patogesnis ir greitesnis aptarnavimas, mažesnės banko paslaugų kainos. Tačiau interaktyvumas ir automatizavimas iškelia ir labai rimtų uždavinių, vieni svarbiausių – saugumo užtikrinimas, tikslios komunikacijos palaikymas ir informacijos srautų valdymas.
Darbo tikslas - išanalizuoti Lietuvos elektroninės bankininkystės sistemos plėtrą ir ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti elektroninio verslo koncepciją;
2. Išanalizuoti elektroninės bankininkystės raidą Lietuvoje;
3. Nustatyti elektroninės bankininkystės sistemos paslaugų privalumus ir trūkumus lyginant su tradicine bankininkyste.
Darbo objektas – elektroninės bankininkystės paslaugos.
Darbo metodai – mokslinės-teorinės literatūros analizė, bankų viešosios informacijos sisteminimas, praktinės patirties AB "Hansabanke" apibendrinimas, elektroninės bankininkystės paslaugų lyginamoji analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-21
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18
Dydis95.93 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasdoc. A. Astromskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine bankininkyste (5) [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • doc. A. Astromskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą