Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Franšizė ir jos taikymas Lietuvoje
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Franšizė ir jos taikymas Lietuvoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Franšizės samprata, nauda ir privalumai. Franšizės samprata ir istorija. Franšizavimo formos, taikymo sritys ir mokesčiai. Franšizės privalumai ir trūkumai. Franšizės paplitimas Lietuvoje. Franšizė "Holiday Inn" atžvilgiu. "Holiday Inn" pristatymas. Viešbučio "Holiday Inn Vilnius" vieta rinkoje. Viešbučio reklama ir tikslinės auditorijos. "Holiday Inn Vilnius" reklamos tobulinimo kryptys. Išvados. Summary.

Ištrauka

Temos aktualumas. Ši tema yra aktuali, nes franšizės būdu veikiančios įmonės tampa populiarios ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Franšizė – tai verslo organizavimo būdas, siekiant padidinti pelną nesumažinus gamybos išlaidų ar pagerinus teikiamų prekių kokybę (tam reikia laiko), tiesiog nupirkus iš garsios firmos teisę naudotis jos atributika ir reputacija. Toks būdas daug greičiau pritraukia klientus, trokštančius jau žinomų prekių ženklų prekių. Tarptautine korporacija jie pasitiki labiau nei maža neseniai įkurta įmone, iš kurios pirkti ką nors rizikinga, nes pirkėjai apie ją nieko negirdėjo ir nežino.
Šio darbo tikslas – pateikti franšizės teorinius aspektus: sampratą, jos privalumus ir trūkumus ir išanalizuoti franšizės būdu veikiančio viešbučio veiklą Lietuvoje "Holiday Inn Vilnius".
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti franšizės sampratą, privalumus ir trūkumus.
2. Pristatyti franšizės būdu veikiančio viešbučio veiklą Lietuvoje "Holiday Inn Vilnius" ir parodyti vietą rinkoje.
3. Ištirti reklamos kūrimo ypatumus viešbutyje "Holiday Inn Vilnius" .
Tyrimo objektas - Viešbutis "Holiday Inn Vilnius" įsikūręs miesto centre, naujame verslo centre dešiniajame Neries krante, netoli senamiesčio. Viešbutis priklauso "InterContinental Hotels Group" - didžiausiai viešbučių tinklų steigėjai pasaulyje pagal apgyvendinimo kambarių skaičių. Grupei nuosavybės, valdymo, franšizės teisėmis priklauso daugiau kaip 3.600 viešbučių bei 537.500 kambarių 100 pasaulio šalių. Viešbutį "Holiday Inn Vilnius" valdo AB "Valmeda".
Tyrimo metodai – teorinė ir statistinė literatūros analizė, grafinio modeliavimo būdai.
Darbo rezultatai. Teorinėje darbo dalyje išanalizuoti franšizės teoriniai aspketai. Praktinėje darbo dalyje apibūdintas franšizės būdu veikiantis viešbutis Lietuvoje "Holiday Inn Vilnius", pateikiama jo užimama rinkos dalis, užimtumas, teikiamos paslaugos, reklamos strategija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-17
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis712.39 KB
Autoriusmeja
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Fransize ir jos taikymas Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą