Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Įmonės finansinė analizė: AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Įmonės finansinė analizė: AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Įmonės istorija. Valdyba. Įmonės veiklos profilis. Įmonės veiklos planas 2007. Finansinė analizė. Balansas. Pelno (nuostolio) ataskaita. Santykiniai pelningumo ir mokumo rodikliai. Horizontali finansinė analizė. Vertikali finansinė analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Finansinė analizė yra labai svarbi kiekvienai įmonei, nes ši analizė apima visas ūkio grandis ir struktūras, t.y. tiek materialinę gamybą, tiek nematerialinę sferą. Finansinės analizės vienas svarbiausių privalumų yra tas, jog ji – vienas iš objektyviausių būdų tinkamai įvertinti informaciją. Ši analizė padeda įmonės vadovams geriau suvokti įmonėje vykstančius reiškinius., procesus, o svarbiausiai priimti optimalius valdymo sprendimus.
Finansinė analizė padeda nustatyti įmonės veiklos finansinius aspektus, įvertinti esamą padėtį ir ateities perspektyvas. Visa tai svarbu šiuolaikiniam verslui. Aš panagrinėsiu AB" Utenos trikotažas".
Akcinė bendrovė "Utenos trikotažas" yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalintas į akcijas. Turi ūkinį-komercinį, finansinį ir organizacinį savarankiškumą. Viena didžiausių Lietuvos trikotažo bendrovių ("Utenos trikotažas") - geriausias Utenos miesto darbdavys. Bendrovės veiklos tikslai yra užsiimti komercine veikla įvairiose srityse, taip pat plėtoti verslą, užtikrinti produktyvų ir efektyvų Bendrovės funkcionavimą bei siekti ekonominės naudos. Tai didžiausia Rytų Europos įmonė, turinti visą gamybos ciklą: iš įmonėje pagaminto ir nudažyto trikotažo čia pat siuvami moteriški, vyriški ir vaikiški apatiniai bei viršutiniai drabužiai, laisvalaikio bei sportinė apranga. "Utenos trikotažas" yra viena iš efektyviausiai, stabiliai dirbančių grupės įmonių: bendrovė yra strategiškai orientuota į ilgalaikius tikslus, savo klientams gali pasiūlyti lanksčią gamybos terminų sistemą.
Utenos trikotažas" eksportuoja apie 95 proc. produkcijos į beveik 50 šalių. Pagrindiniai įmonės užsakovai yra didieji mažmeninės prekybos tinklai Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje, Belgijoje ir kitose valstybėse. Įmonė pastoviai dalyvauja Lietuvos ir kitų šaliu tekstilės gaminių parodose. Šiuo metu "Utenos trikotažo prekyba" turi 20 parduotuvių: 17 Lietuvoje ir 3 – Ukrainoje. Ateinančiais metais planuojama atidaryti dar kelias parduotuves Lietuvoje ir užsienyje. Per 2007 metus "Utenos trikotažas" planuoja pardavimus padidinti 14,7 proc. - iki 140,7 mln. litų ir uždirbti 9,6 mln. litų grynojo pelno. Investicijoms numatoma skirti 5,3 mln. Lt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-26
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis160.46 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasZabielavičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones finansine analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Zabielavičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą