Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Veiklos analizė: drabužių pardavimas APB "Apranga"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Veiklos analizė: drabužių pardavimas APB "Apranga"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Išanalizuoti "Aprangos" grupės veiklos rezultatus ir juos įtakojančius veiksnius. Bendra grupės APB "Apranga" bei jos veiklos pobūdžio charakteristika. AB finansinių ataskaitų ir finansinių santykinių rodiklių analizė. Horizontali analizė. Vertikali analizė. Veiklos rezultatus (finansinius rodiklius) įtakojančių veiksnių analizė. Grupės "Apranga" veiklos bei finansinio sverto įvertinimas. Finansinis svertas. Rinka, konkurentai ir rizika. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

"Apranga" - tai drabužių parduotuvės skirtos visai šeimai. Tai ne tik didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Šiandien įmonė "Aprangos" tinklui prekes su nuosavu prekės ženklu gamina Lietuvoje, Lenkijoje, Tolimuosiuose Rytuose bei Italijoje
"Aprangos" grupė viena ryškiausių ir reikšmingiausių šalies drabužių parduotuvių lyderė. Taip pat bando užkariauti kuo daugiau Baltijos šalių rinkų. APB "Apranga" priklauso investiciniam holdingui "MG Baltic Investment".
Aprangos įkūrimo data laikoma 1945 metai, kai buvo steigiama valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė.
APB "Apranga" organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas ir valdymo organai: valdyba ir Bendrovės vadovas. Bendrovės valdymas grindžiamas Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatyme bei Bendrovės įstatuose tvirtintomis nuostatomis.
Darbo objektas. "Aprangos" grupė ir jos veiklos rezultatai.
Darbo tikslas. Išanalizuoti "Aprangos" grupės veiklos rezultatus ir juos įtakojančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
• Finansinių santykinių rodiklių analizė;
• Finansinių ataskaitų analizė;
• Įmonės veiklos rezultatus įtakojančių rodiklių analizė;
• Įmonės ir jos finansinių rodiklių vertinimas.
Darbo metodai:
• Stebėjimas;
• Duomenų analizė.
"Aprangos" grupė – ryški mažmeninės prekybos lyderė Lietuvoje, užimanti apie 35% šalies drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą už Lietuvos ribų ir atidarė pirmąją parduotuvę Latvijos sostinėje Rygoje, o 2004-aisiais – pirmąją parduotuvę Estijos sostinėje Taline. Po 3 veiklos metų Latvijoje "Aprangos" grupė tapo lyderiaujančia drabužių prekybos įmone Latvijos rinkoje.
Šiuo metu "Aprangos" grupė Baltijos šalyse valdo 86 parduotuves: 57 – Lietuvoje, 24 – Latvijoje, 5 – Estijoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-16
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis75.75 KB
AutoriusGiedrė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasGiliuvienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Veiklos analize drabuziu pardavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Giliuvienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą