Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Įmonės gamybinės veiklos analizė: saldainių gamyba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės gamybinės veiklos analizė: saldainių gamyba

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Darbo objektas — įmonės saldainių pardavimai. Įmonės saldainių pardavimo analizė 2001-2005 metais. Įmonės saldainių pardavimo apimties duomenų ir sklaidos charakteristikų analizė. Pardavimų aritmetinių vidurkių analizė. Įmonės pardavimų apimties dispersijos ir standartinio nuokrypio analizė. Įmonės saldainių pardavimų apimties kitimo dinamikos analizė. Įmonės pardavimų vidutinio lygio apskaičiavimas. Įmonės pardavimų absoliutaus ir vidutinio absoliutaus padidėjimo analizė. Įmonės pardavimo apimties trendo funkcijos analizė. Išvados.

Ištrauka

"X" įmonė užsiima saldainių gamyba ir prekyba. Šiuo metu ji labai žymiai plečia savo asortimentą ir net gi galvoja apie gaiviųjų gėrimų gamybą bei prekybą.
Savo veiklą įmonė pradėjo 1990 m., tačiau nebuvo naujokė šioje srityje, kadangi dirbo ir prieš tai toje pačioje srityje, tačiau tiktai kitu pavadinimu. Todėl ji pamažu susigrąžino savo vienos iš pirmaujančių Lietuvoje pozicijas. Centrinis padalinys įsikūręs Vilniuje, o visuose kituose didžiuosiuose miestuose turi savo atstovus bei 1 distributorių.
Kasmet bendrovė vartotojui pateikia apie 10-15 naujų gaminių. Jie kuriami atlikus kruopščius vartotojų tyrimus ir duomenų analizę. Nuolat atnaujinamas įpakavimo dizainas.
Šiandien jų produkcijos galima nusipirkti ne tik Lietuvoje (70 % visų pardavimų), bet ir Latvijoje, Estijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, Anglijoje bei kt. ES ir ne ES šalyse.
Galime sakyti, kad saldainiai nėra kasdieninis ir būtinas produktas, todėl didžiausi pardavimai vyksta prieš šventes, (ypatingai gruodžio mėnesį), kadangi tuomet gaminama ne tik standartinė – visus metus gaminama produkcija -, bet ir skirta specialiai kiekvienai šventei atskirai.
Darbo objektas – "X" įmonės saldainių pardavimai.
Darbo tikslas – įvertinti, kokią įtaką pardavimams daro svarbiausios šventės.
Darbo uždaviniai:
1. Apskaičiuoti pardavimų vidurkį.
2. Išanalizuoti įmonės sklaidos pardavimų charakteristikas.
Darbe naudoti metodai: duomenų rinkimas iš įmonės pirminių apskaitos dokumentų; surinktų duomenų apdorojimas; gautų duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-20
DalykasFinansų referatas
KategorijaFinansai
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis63.86 KB
Autoriusineta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. A. Rimkevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones gamybines veiklos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. A. Rimkevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą