Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Finansinė analizė: mažmeninė prekyba drabužiais APB "Apranga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Finansinė analizė: mažmeninė prekyba drabužiais APB "Apranga"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: Susipažinus su APB "Apranga" veikla atlikti finansinę analizę bei prognozavimą. Bendroji APB "Apranga" charakteristika. Finansinės būklės analizė. Horizontalioji finansinė analizė. APB "Apranga" horizontalioji balanso analizė. APB "Apranga" horizontalioji pelno ir nuostolio ataskaitos analizė. Vertikalioji analizė. APB "Apranga" vertikalioji balanso analizė. APB "Apranga" vertikalioji pelno ir nuostolio ataskaitos analizė. Santykinė finansinė analizė. Likvidumo rodikliai. Pelningumo rodikliai. Finansų struktūros rodikliai. Turto panaudojimo efektyvumo rodikliai. Rinkos vertės rodikliai. Lūžio taško analizė. Išvados. Priedai (4 psl.)

Ištrauka

Darbo tikslas: Susipažinus su APB "Apranga" veikla atlikti finansinę analizę bei prognozavimą.

Darbo objektas: APB "Apranga" ūkinės veiklos ir jos rezultatų tyrimas.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su APB "Apranga" veikla;
2. Atlikti balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos vertikaliąją ir horizontaliąją analizę;
3. Atlikti santykinių rodiklių analizę;
4. Pateikti lūžio taško analizę.

Literatūra: Literatūros šaltiniai, kuriais remsiuosi nagrinėdama šią temą yra APB "Apranga" 2007-2006 metų balansai, bei pelno (nuostolių) ataskaitos, Cyril Pat Obi" Verslo finansų pagrindai", Vilija Aleknevičienė "Finansai ir kreditas", APB "Apranga" internetine svetaine.

APB "Apranga" įsteigta ir pradėjo savo veiklą Lietuvoje 1993 m. Įmonės buveinės adresas yra Kirtimų gatvė 51, Vilnius, Lietuva. Įmonė įregistruota, kaip akcinė bendrovė pagal Lietuvos Respublikos akcizinių bendrovių įstatymą. Pagrindinė įmonės ir dukterinių įmonių veikla yra mažmeninė prekyba drabužiais. APB Apranga– mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą Latvijoje, o 2004-aisiais – Estijoje. Šiuo metu APB "Apranga" Baltijos šalyse valdo 101 parduotuvės tinklą: 71 – Lietuvoje, 23 – Latvijoje, 7 – Estijoje.
"Apranga" - tai drabužių parduotuvės skirtos visai šeimai. Tai ne tik didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Šiandien įmonė "Aprangos" tinklui prekes su nuosavu prekės ženklu gamina Lietuvoje, Lenkijoje, Tolimuosiuose Rytuose bei Italijoje.
• Mes siekiame nuolat didinti vartotojų skaičių, formuodami asortimentą, atitinkantį realius jų poreikius ir galimybes;
• Mes gerbiame savo nuolatinius klientus ir ieškome būdų jų poreikiams patenkinti;
• Mes žinome, kad visuomet yra dar geresnis būdas aptarnauti pirkėją, ir to siekiame.
Pagrindiniai įmonės konkurentai, tai – E5 MODE, Lelija, Seppala, Vero Moda, Marco Polo, Terranova, Monton, Du broliai, Prada ir kt. parduotuvės. Konkurencija mažmeninės prekybos drabužiais nuolat stiprėja. Naujų drabužių centrų vis daugėja, atsiras naujų prekių ženklų parduotuvėse. Tad konkurencija nuolat aštrėja ir vis aštrės. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-23
DalykasFinansų kursinis darbas
KategorijaFinansai
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis400.13 KB
Autoriusrasa
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Aksomitienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Finansine analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Utenos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • J. Aksomitienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą