Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Šakių savivaldybės biudžeto sudarymas ir vykdymas 2007-2009 metais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šakių savivaldybės biudžeto sudarymas ir vykdymas 2007-2009 metais

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Horizontalioji analizė. Šakių miesto savivaldybės pajamų dinamika 2007-2009 metais. Šakių miesto savivaldybės asignavimų dinamika 2007-2009 metais. Vertikalioji analizė. Šakių miesto savivaldybės 2007-2009 metų pajamų dinamika. Šakių miesto savivaldybės 2007-2009 metų asignavimų dinamika. Išvados.

Ištrauka

Beveik kiekvienas žmogus finansus supranta, kaip piniginę išraiška, tačiau finansai nėra tapatūs pinigams. Pinigai yra prekių vėrtės matas, įmonių sankaupų, gyventojų santaupų, taip pat atsiskaitymo priemonė. O finansų sritis yra siauresnė: jie išreiškia tokius piniginius santykius, kurie atsiranda sudarant ir panaudojant pinigų fondus – tiek centralizuotus (valstybinius), tiek ir decentralizuotus (namų ūkio, įmonių). Tačiau ne visi piniginiai santykiai išreiškia finansinius santykius. Finansai skiriasi nuo pinigų tiek turiniu tiek ir atliekamomis funkcijomis. Finansai atlieka šias funkcijas: pinigų fondų sudarymo, naudojimo bei sudarymo ir naudojimo kontrolės. Taigi, mūsų pasirinkta šio darbo tema – Šakių savivaldybės biudžeto sudarymas ir jo vykdymas. Mūsų darbo tikslas: išanalizuoti ir aptarti kaip buvo sudarytas Šakių savivaldybės biudžetas ir kaip jis buvo vykdymos 2007-2009 metų laikotarpiu, darbo uždaviniai: apibūdinti Šakių savivaldybės biudžetą teoriniu aspektu, išanalizuoti 2007-2009 metų Šakių savivaldybės biudžeto sudarymą ir jo vykdymą bei aptarti svarbiausias pinigų fondo sudarymo bei vykdymo problemas.

Kiekvienos valstybės ekonominiame gyvenime svarbus vaidmuo tenka jos finansams, kurie visais valstybių raidos etapais buvo labai svarbūs. Jų sistema leidžia sukaupti tam tikrus finansinius išteklius, reikalingus valstybės funkcijoms vykdyti. Lietuvos finansų sistema susideda iš centralizuotų ir decentralizuotų finansų, o šie skirstomi į dar kitas sistemos grandis. Trumpai apibūdinant galima teigti, kad Lietuvos finansų sistema susideda iš: valstybės finansų, savivaldybių finansų ir įmonių (organizacijų) finansų. Šiame darbe nagrinėjami savivaldybės finansai. Jie skirstomi į: savivaldybių biudžetus bei nebiudžetinius fondus.
Savivaldybių finansai, kaip ir įmonių finansai, yra valstybės finansų sudedamoji dalis, nors Lietuvos savivaldybės turi iš dalies įstatymais reglamentuotą autonominį finansų veiklos savarankiškumą.
Savivaldybių finansai yra visuma piniginių santykių, kuriems esant sudaromi ir naudojami finansinių išteklių fondai, skirti savivaldybių poreikiams tenkinti bei jų funkcijoms vykdyti. Savivaldybių funkcijų vykdymas reikalauja didelių finansinių išteklių, kurie kartu su asignavimais nurodomi savivaldybių biudžetuose. Savivaldybių biudžetų parengimas ir vykdymas yra svarbiausia teritorinių vienetų finansinės veiklos srtitis. Savivaldybėse finansinį darbą atlieka finansų skyriai bei tarnybos. Pagal LR biudžeto sandaros įstatymą savivaldybės biudžetas yra savivaldybės tarybos patvirtintas savivaldybės biudžeto pajamų ir asignavimų planas biudžetiniams metams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-04-11
DalykasFinansų namų darbas
KategorijaFinansai
TipasNamų darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis55.64 KB
AutoriusKISS4U
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLina Paliulienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Sakiu rajono savivaldybes biudzeto 2007-2009 sudarymas ir vykdymas [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Lina Paliulienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą