Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti teorinius kainų politikos pagrindus ir jais remiantis atlikti AB "Alita" naudojamos kainų politikos analizę. Kainodaros organizavimo teoriniai klausimai. Kainodaros politikos samprata. Kainodaros politikos formavimo principai. Kainodaros politiką sąlygojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Kainodaros politikos formavimo procesas. kainodaros tikslų nustatymas. Kainodaros strategijos parinkimas. kainos nustatymo metodikos formavimas. Kainodaros taktikos numatymas. Kainodaros organizavimas AB "Alita". AB "Alita" veikla. AB "Alita" rinkos – alkoholinių gėrimų rinkos apžvalga. Putojantis vynas ir gazuoti vyno gėrimai. Sidras ir kokteiliai. Vynas. Stiprūs gėrimai. Eksportas. AB "Alita" prekės kainos nustatymo principai. Produkto exw kainos skaičiavimas. Sidro pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. AB "Alita" kainodaros strategija ir jos formavimo ypatumai. AB "Alita" kainodaros politikos svarba. AB "Alita" kainodaros politikos tikslai. AB "Alita" strategijos pasirinkimas. AB "Alita" kainos nustatymo metodika. Išvados ir pasiūlymai.