Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Mokomosios praktikos ataskaita: finansinės veiklos organizavimas UAB "Vaidva"
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Mokomosios praktikos ataskaita: finansinės veiklos organizavimas UAB "Vaidva"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įmonės finansinės veiklos organizavimo mokomosios profesinės praktikos ataskaita. Įvadas. UAB "Vaidva" įmonė specializuojasi pastatų griovimo srityje. Finansinė ir buhalterinė tarnybos, jų darbo organizavimas įmonėje. Pirminių apskaitos dokumentų apdorojimas ir tvarkymas įmonėje. Kompiuterinių technologijų taikymas įmonėje. Darbo užmokesčio ir su juo susijusių atsiskaitymų apskaita. Socialinio draudimo įmokų skaičiavimo tvarka ir mokėjimas. Darbo apmokėjimo formos, sistemos, rūšys. Darbo laiko ir išdirbio apskaita. Pagrindinio ir papildomo darbo užmokesčio apskaičiavimas. Atostoginių sumos apskaičiavimas. Gyventojų pajamų mokestis. Nedarbingumo pašalpų dydis. Socialinio draudimo pašalpų apskaičiavimas. Analitinė darbo užmokesčio apskaita. Išvados.

Ištrauka

UAB " Vaidva" savo veiklą pradėjo 2005 m. Nuo pat įkūrimo pradžios įmonė specializuojasi pastatų griovimo srityje. Įmonė atitinka visus gamtosauginius reikalavimus, yra įregistruota Aplinkos ministerijos atliekas tvarkančių įmonių registre. Turi ypatingų pastatų griovimo atestatą bei Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimą Nr. 49
Įmonėje visą apskaitą tvarko 5 žmonės- vyr. buhalterė, 3 buhalterės ir apskaitininkė.
Įmonėje apskaita vedama ir finansinė atskaitomybė sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, verslo apskaitos standartais ir įmonės apskaitos politika.
UAB " Vaidva" mano tikslai buvo susipažinti su įmonės finansinės veiklos organizavimu, dalyvauti apskaitos procese, įgyti įgūdžių rengiant forminant, tvarkant ir analizuojant pirminius finansinės apskaitos dokumentus.
Įmonėje apskaitos tarnybai vadovauja vyriausias buhalteris. Lietuvos Respublikos apskaitos įstatymas numato, kad jį skiria ir atleidžia įmonės vadovas arba savininkas.
Vyr. buhalteris atsakingas už apskaitos tvarkymą įmonėje, turi garantuoti, kad buhalteriniai įrašai būtų tvarkomi teisingai, be to, kad atskaitomybė būtų parengta laiku. Visi jo nurodymai dėl apskaitos tvarkymo yra privalomi visiems įmonės darbuotojams.
Visi įmonės padaliniai nustatyta tvarka privalo pateikti apskaitos tarnybai atliktų ūkinių operacijų dokumentus ir suvestines ataskaitas, taip pat sąmatinius ir normatyvinius duomenis. Apskaitos tarnyba sugrupavusi ir susisteminusi visą gautą informaciją gali parodyti ūkinių procesų ir operacijų eigą, atlikti išsamią jų analizę, objektyviai įvertinti ne tik visos įmonės, bet ir jos padalinių veiklos rezultatus, atskleisti veiklos gerinimo rezervus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-14
DalykasFinansų praktikos ataskaita
KategorijaFinansai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis26.7 KB
Autoriusviktuorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŠumskytė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word finansines veiklos organizavimo praktikos ataskaita imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą