Šperos.lt > Finansai > Prekių paklausos numatymo būdai: esmė ir palyginimas

Prekių paklausos numatymo būdai: esmė ir palyginimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekių paklausa. Paklausa. Paklausą lemiantys veiksniai. Prekės. Kitų prekių kainos ir jų kitimas. Paklausos elastingumas. Paklausos elastingumas kainų atžvilgiu. Paklausos elastingumas pajamų atžvilgiu. Vartotojų elgsena. Vartotojų pasirinkimas. Prekių paklausos numatymo būdai. Formali numatymo struktūra. Paprasčiausi numatymo būdai. Prekių paklausos sezoniškumas. Įmonių "X" ir "Y" prekių numatymo palyginimas. Įmonės "X" veikla. Įmonės "Y" veikla. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 60.64 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą